Nauka w domu dla uczniów klasy III

Prosimy o zapoznanie się z ZASADAMI FUNKCJONOWANIA SZKOŁY

dla klas I – III i oddziału przedszkolnego - dokument ten znajdą Państwo

w zakładce "zalecenia dla Rodziców" lub "Ogłoszenia"

Autobus szkolny rano jeździ bez zmian, natomiast powrót dla wszystkich o godz. 13.20.


Religia - 2 czerwca 2020 r.

katecheza 42, obejrzyj też filmik - przygotowanie darów i zapamiętaj albo zapisz sobie ważne słowa

JĘZYK ANGIELSKI - dwa tematy

Topic: Happy holidays - utwalenie słownictwa związanego z zajęciami w wolnym czasie.

Karty pracy do wydrukowania w linku poniżej.

https://drive.google.com/file/d/1XK0IxVP4DnidfTRMPkV6fa_9pcC-8EVP/view?usp=sharing

Religia - 26 maja 2020 r. - dla dzieci, które nie wróciły do szkoły

Pomódl się za swoją mamę do najlepszej Mamy - Maryi, jeśli możesz pokoloruj obrazek

Telegram od pedagoga szkolnego

Witam Was. Który z pomysłów zaproponowanych na filmikach udało się Wam wykonać w domu? Takich domowych zabawek, zrobionych samodzielnie, jest bardzo wiele. Są one na tyle proste, że nie wymagają wiele pracy, dają satysfakcję, że „ ja je zrobiłem lub zrobiłam sam- sama” Jeśli się znudzi zabawa nimi, to niewielka strata, bo można odłożyć na później. Proponuję dziś taki kanał na You Tube, gdzie autorzy umieści wiele propozycji przygotowania zabawek w domu i można wybrać to, co Was zaciekawi.

kanał Gumisiek Fun zawiera różne propozycje – krótkie filmiki www.youtube.com/results?search_query=gumisiek+fun

Jest zapowiedź, że już niedługo spotkamy się w szkole, więc może warto ten czas wykorzystać na zrobienie porządków na swoich półkach, w swoim pokoju, w swoich zabawkach. Przy tej okazji też można odkryć wiele ciekawych rzeczy, o których się zapomniało. Będziecie odkrywcami we własnym domu.

Język angielski - 22 maja 2020 r.
Hello Children! How are you today?
Dzisiaj zapraszam na tongue-twisters czyli łamańce językowe:
Thank you! Bye-bye! Have a nice day!
Zadania na 22 maja 2020 r.
Podręcznik str. 72-73.
Karty ćwiczeń str. 73-74 (zrób zdjęcia).
Matematyka.Podręcznik str.76.
Matematyka.Karty ćwiczeń str.71 (zrób zdjęcie).
Piosenkę "Na majówkę"odpytam w poniedziałek w szkole.
Do zobaczenia!Pozdrawiam wszystkich.
Zadania na 21 maja 2020 r.
Podręcznik str.70-71.
Karty ćwiczeń str.71-72 (zrób zdjęcia). W kartach pomijamy str.69-70 ,te strony zrobimy w szkole.Proszę poćwiczyć piosenkę "Na majówkę"- przypominam , że śpiewamy w piątek.
Język angielski - 21 maja 2020 r.
Hello!
Topic: Review 2
Proszę o utrwalenie słownictwa units 4-6:
Proszę również o przypomnienie i zaśpiewanie przynajmniej dwóch wybranych piosenek:
Homework: zeszyt ćwiczeń str. 72 oraz dla chętnych Plus pages z unitów, których nie uzupełnialiśmy na lekcji.
Have a nice day! 😊
Religia - 20 maja 2020 r.
Pomódl się o ustanie pandemii i za nasze rodziny, pokoloruj obrazek.
Zadania na 20 maja 2020 r.
Podręcznik str. 66-69.
Karty ćwiczeń str. 66-68 (zrób zdjęcia stron).
Plastyka - ćw.2(podręcznik)str. 68  lub kopię obrazu Józefa Chełmońskiego
"Bociany"(zdjęcie obrazu w podręczniku na str.68). Miniature autoportretu można wykonać kredkami bądź ołówkiem.Kopie obrazu - farbami lub kredkami.
Zadania z religii na 19 maja 2020 r.
Katecheza 38, zapraszam także do skorzystania z propozycji o Janie Pawle II z okazji 100.rocznicy Jego urodzin niczego nie przysyłać
Aby uruchomić lekcję wystarczy skopiować niżej podany link i otworzyć w przeglądarce Google. Zadania wykonujemy w kolejności podanej wg instrukcji zawartej bezpośrednio w prezentacji.
https://view.genial.ly/5e88bb66ba81d90dfb51fc66/interactive-image-jan-pawel-ii-nauczyciel-dzieci-i-mlodziezy
Zadania na 19 maja 2020 r.
Podręcznik str. 64-65.
Karty ćwiczeń str. 64-65 (zrób zdjęcia).
Matematyka. Podręcznik str. 75 (wykonaj dowolne zadanie w zeszycie i zrób zdjęcie).
Zadania na 18 maja 2020 r.
Podręcznik str. 62 - 63 (naucz się czytać tekst " W bibliotece" na wtorek 10-11).
Karty ćwiczeń str. 62-63 (zrób zdjęcia).
Matematyka. Podręcznik str. 74.
Matematyka. Karty ćwiczeń str. 68 (zrób zdjęcie).
Zadania na 15 maja 2020 r.
Podręcznik str.60-61.
Karty ćwiczeń str.60-61 (zrób zdjęcia).
Praca plastyczna "Niedźwiadek"-malowanie farbami plakatowymi.(Wybieramy dowolny gatunek niedźwiedzia. Pamiętamy o rozmieszczeniu pracy na kartonie. Malujemy niedźwiadka w jego naturalnym środowisku przyrodniczym - zdjęcia w podręczniku).
Uczymy się piosenki "Na majówkę"-można korzystać z tekstu podczas śpiewania. Będę odpytywała jej w piątek 22.05 (za tydzień). Proszę o codzienne ćwiczenie.
JĘZYK ANGIELSKI - 15 maja 2020 r.
JĘZYK ANGIELSKI - 14 maja 2020 r.
Hello Children! How are you today? I hope you are fine.
Topic: Now I know – unit 6.
Pracę wykonujemy samodzielnie, nie korzystamy z podręczników, słowników itp., odsyłamy tego samego dnia.
Good Luck!
Zadania na 14 maja 2020 r.
Podręcznik str.58-59.
Karty ćwiczeń str.58-59 (zrób zdjęcia).
Matematyka.Podręcznik str.73.
Matematyka.Karty ćwiczeń str.67(zrób zdjęcie).
Informatyka temat 27 -wykonaj ćwiczenia zamieszczone na płycie.
TELEGRAM OD PEDAGOGA SZKOLNEGO

Witam Was. Jestem ciekawa czy, za zgodą rodziców, udało się Wam przeprowadzić jakieś domowe eksperymenty, które były proponowane w podanych wcześniej filmikach. Dziś też chcę Was zaprosić do zabaw, które możecie zorganizować dla swojego młodszego rodzeństwa. A jeśli nie macie koło siebie małych dzieci, to niektóre z tych pomysłów możecie wykorzystać do indywidualnej zabawy, np. zbieranie i malowanie płaskich kamieni, a kiedyś przy okazji wymienić się z kolegami tym co namalowaliście, tak jak wymienialiście się w szkole różnymi zbieranymi przez Was rzeczami. Warto też pomyśleć, by teraz zrobić jakąś swoją własną kolekcję – rysunków na jakiś temat, zbieranych i zasuszonych zielonych listków z drzew i krzewów.

10 kreatywnych zabaw z dzieckiem DIY www.youtube.com/watch?v=50TM3qolQwo

Ten drugi filmik jest zbiorem pomysłów, które pomogą zrobić własny labirynt w pudełku, ciekawą kukiełkę, ciekawe fryzurki dla swoich rysunków, rysunki, które przypominają iluzję. Ta własne twórczość może pomóc w zabawie, a zapewne dostarczy też nowych pomysłów na domowe zabawki i wypełni wolny czas.

14 Fajnych Zajęć Kiedy Się nudzisz filmik trwa 12 minut

www.youtube.com/watch?v=DT16NxS70jk

Religia - 13 maja 2020 r.
Katecheza 37
Zadania na 13 maja 2020 r.
Podręcznik str.56-57.
Karty ćwiczeń str.56-57 (zrób zdjęcia stron).
Matematyka.Podręcznik str.72.
Matematyka.Karty ćwiczeń str.66 (zrób zdjęcie).
Religia - 12 maja 2020 r.
Katecheza 36, obejrzyj także
Zadania na 12 maja 2020 r.
Podręcznik str.54-55.
Karty ćwiczeń str.54-55(zrób zdjęcia stron).
Matematyka. Podręcznik str. 71.
Matematyka. Karty ćwiczeń str.65(zrób zdjęcie).
Zadania na 11 maja 2020 r.
Podręcznik str.50-53 (naucz się czytać tekstu "Nietypowe metody"na wtorek godz.10-11).
Karty ćwiczeń str. 51-53(zrób zdjęcia stron).
Matematyka.Podręcznik str.70.
Matematyka.Karty ćwiczeń str.64(zrób zdjęcie).
JĘZYK ANGIELSKI- 8 maja 2020 r.
Klasa 3: Topic: Revision – unit 6
Hello Children!
Dziś utrwalamy słownictwo związane z zainteresowaniami, w przyszłym tygodniu prześlę krótki sprawdzian z tego działu.
A może poćwiczymy słówka z interaktywnym słowniczkiem – klikamy, powtarzamy wielokrotnie i czytamy  słówka. Uczymy się na pamięć. https://elt.oup.com/student/goldsparks/level3/pictdict/unit6?cc=pl&selLanguage=pl
Game 2 - posłuchaj i ułóż w odpowiedniej kolejności https://elt.oup.com/student/goldsparks/level3/games/game-6-2?cc=pl&selLanguage=pl
W ramach przypomnienia posłuchaj ( 2.32) i przeczytaj historyjkę Jungle Fun: What’s for lunch? Str. 71 w podręczniku.
https://elt.oup.com/student/goldsparks/audio?cc=pl&selLanguage=pl (tutaj znajdziecie wszystkie nagrania zarówno do podręcznika jak i zeszytu ćwiczeń)
Have a nice weekend!!!!!!!!!!!!!

Zadania na 8 maja 2020 r.

Podręcznik str.48-49.
Karty ćwiczeń str.49-50 (zrób zdjęcie stron).
Praca technika - Wykonanie gałązek forsycji lub jaśminowca.  (Materiały do wykorzystania: druciki,nitka,plastelina,kolorowa bibuła lub krepina ,mogą też być gałązki z drzewa). Proszę wykonać gałązkę z kwiatami wybranej przez siebie rośliny i przesłać zdjęcie.

Język angielski - 7 maja 2020 r.

Topic: Art.
Hello Children! How are you? I hope you are fine.
Rozgrzewka językowa – śpiewanie piosenki: What do you like doing at weekends? https://elt.oup.com/student/goldsparks/level3/songs?cc=pl&selLanguage=pl#tracktitle
Dzisiaj nauczymy się paru słówek związanych ze sztuką – Art.
Zapiszcie pod tematem nowe słówka:
- painting – obraz
- sculpture – rzeźba
- drawing – rysunek
- mosaic – mozaika
- installation- instalacja
- famous – znany, sławny
- It’s called – nazywa się…
A teraz otwórzcie podręczniki na stronie 70 i przeczytajcie o różnych dziełach sztuki i spróbujcie dopasować je do obrazków.
Następnie napiszcie krótko w zeszycie o swoim ulubionym dziele sztuki i gdzie można go zobaczyć?
 Zadania na 7 maja 2020 r.
Podręcznik str.46-47.
Karty ćwiczeń str. 46-48 (zrób zdjęcia stron).
Matematyka.Podręcznik str.68-69.
Matematyka.Karty ćwiczeń str. 63.

Religia - 6 maja 2020 r.

Katecheza 35

Zadania na 6 maja 2020 r.

Podręcznik str. 44-45.
Karty ćwiczeń str.45(zrób zdjęcie strony).
Matematyka. Podręcznik str. 66-67.
Matematyka. Karty ćwiczeń str. 62 (zrób zdjęcie strony).

TELEGRAM OD PEDAGOGA

Witam Was już w maju. Dziś wysyłam dla was propozycję zrobienia takich małych domowych eksperymentów, które będą prezentowane na podanych dla Was stronach internetowych, ale żeby je zrobić w domu, trzeba zgody i obecności przynajmniej jednego z rodziców. Te zajęcia pokażą Wam jak różnie zachowują się ciecze, czy ciała stałe, gdy je ze sobą połączymy, według wskazanego wzoru na filmiku internetowym. Niektóre powstałe substancje można wykorzystać do dalszej zabawy, a inne będą tylko waszym domowym eksperymentem robionym z udziałem dorosłych, gdy się zgodzą coś wypróbować.

Zatem pierwsza propozycja: Jak zrobić wybuch małego wulkanu w domowej kuchni – filmik pokazowy trwa 5 minut w Internecie www.youtube.com/watch?v=w8sa9UvLKZE

Puszczanie kropli w oleju, by zobaczyć co powstanie – też filmik trwa 5 minut

www.youtube.com/watch?v=VCfwFnTV1Yc

Masy plastyczne z domowych składników spożywczych w cyklu programów „ Mama w domu” – filmik trwa 7 minut

www.youtube.com/watch?v=00Dtq4kxq-g

Mam nadzieję, że jakieś doświadczenie uda się Wam wykonać w domu z pomocą rodziców. Powodzenia i dobrej zabawy.

Zadania z religii - 5 maja 2020 r.

Poproś dorosłego i odśpiewaj albo odmów litanię loretańską, pomocą mogą służyć linki
jeśli chcesz wykonaj dla siebie kostkę

Zadania na 5 maja 2020 r.

Podręcznik str. 42-43.
Karty ćwiczeń str. 43-44 (zrób zdjęcia ćwiczeń).
Matematyka. Podręcznik str.65.
Matematyka. Karty ćwiczeń str.61(zrób zdjęcie strony).

Zadania na 4 maja 2020 r.

Podręcznik str.40-41.
Karty ćwiczeń str.41-42 (zrób zdjęcie ćw.4 i 6).
Matematyk. Podręcznik str.64.
Matematyka. Karty ćwiczeń str.60 (zrób zdjęcie strony).

Zadania na 30 kwietnia 2020 r.

Podręcznik str. 38-39.
Karty ćwiczeń str. 39-40 (zrób zdjęcie ćw.2 i 5 ).
Matematyka. Podręcznik str. 63.
Matematyka. Karty ćwiczeń str.59.

JĘZYK ANGIELSKI - 30 kwietnia 2020 r.

W ramach dzisiejszej lekcji proszę o powtórzenie materiału z ostatniego już unitu 6 i proszę o przesłanie pozostałych zadań  z zeszytu ćwiczeń z unitu 6.

Religia na 29 kwietnia 2020 r.

Maryja Królową Polski - https://www.youtube.com/watch?v=V9k7CiGebVs  - pomódl się tym apelem za naszą Ojczyznę, napisz swoją modlitwę za Polskę - wyślij do wtorku.

MARYJA KRÓLOWĄ POLSKI

Dlaczego Matka Boża została ogłoszona Królową Polski? - To nie Polacy wpadli na pomysł, aby obwołać Najświętszą Maryję Pannę Królową Polski. To sama Maryja osobiście poprosiła, żeby Ją tak nazywać. Stało się to w Neapolu we Włoszech, w 1608 roku. Takie przesłanie otrzymał w czasie objawienia Włoch Giulio Mancinelli, jezuita, który żył na przełomie XVI i XVII wieku. Odznaczał się on niezwykłą świętością życia, wielką czcią do Najświętszego Sakramentu i Matki Bożej, troską o dusze w czyśćcu cierpiące oraz nabożeństwem do świętych naszych rodaków - Stanisława Kostki i biskupa Stanisława. W swoich modlitwach prosił Niepokalaną, by mu objawiła, jaki jeszcze tytuł chciałaby mieć w Litanii loretańskiej. Prawdopodobnie miało to miejsce w klasztorze jezuitów Gesu Nuovo. W wigilię Wniebowzięcia 14 sierpnia 1608 roku, zatopiony w modlitwie Giulio zobaczył Matkę Bożą. Widział też klęczącego u stóp Maryi współbrata z nowicjatu św. Stanisława Kostkę, a przypadała wtedy jego czterdziesta rocznica śmierci. Na ten widok o. Mancinelli zawołał: "Królowo Wniebowzięta, módl się za nami", na co Matka Boża odpowiedziała: "Dlaczego nie nazywasz mnie Królową Polski? Ja to królestwo bardzo umiłowałam i wielkie rzeczy dla niego zamierzam, ponieważ osobliwą miłością do Mnie płoną jego synowie". Po tych słowach o. Giulio zakrzyknął: "Królowo Polski Wniebowzięta, módl się za Polskę!". Wówczas Maryja miłosiernie spojrzała na klęczącego przed Nią Stanisława Kostkę, potem na o. Mancinellego i powiedziała: "Jemu tę łaskę dzisiejszą zawdzięczasz, mój Giulio". Radość niezwykła napełniła serce zakonnika po tym widzeniu. Od tej chwili modlił się: "Królowo Polski, módl się za nami" i wielokrotnie powtarzał: "Matka Boża wielkie rzeczy dla Polaków zamierza". O. Mancinelli o swoim widzeniu powiedział przełożonym zakonu oraz polskim jezuitom. Pytał też współbraci, gdzie jest to królestwo, którego Matka Boża zechciała być Królową. Władze kościelne powołały komisję do zbadania objawienia. Po roku wydała ona orzeczenie - objawienie jest prawdziwe. Wówczas o. Giulio - mimo swoich 72 lat - rozpoczął pieszą pielgrzymkę do kraju, o którym mówiła Maryja. 8 maja 1610 r. przybył do Krakowa, witany przez króla Zygmunta III Wazę, biskupów i przedstawicieli wszystkich stanów. W ich asyście przekroczył próg Katedry Wawelskiej, by tam odprawić Mszę świętą. Wtedy objawienie powtórzyło się. Sprawując Najświętszą Ofiarę przy grobie św. Stanisława Biskupa, zakonnik miał kolejne objawienie. Maryja stanęła przed nim w wielkim majestacie i po raz kolejny powiedziała: "Ja jestem Królową Polski. Jestem Matką tego narodu, który jest Mi bardzo drogi, wstawiaj się więc do Mnie za nim, o pomyślność tej ziemi błagaj nieustannie, a Ja ci będę zawsze, tak jak teraz, miłosierną". Poprosiła również, aby w Krakowie, na znak, że jest Królową, ustanowić widzialny symbol Jej królowania. W 1628 r. mieszkańcy Krakowa spełnili tę prośbę, zdobiąc wieżę Bazyliki Mariackiej królewską koroną. W 1666 r. - w dziesiątą rocznicę ślubów Jana Kazimierza - założono nową, większą. Z Krakowa o. Giulio Mancinelli udał się jeszcze do Lwowa, by potem powrócić do Neapolu, gdzie zmarł 14 sierpnia 1618 r. Rok wcześniej ponownie objawiła mu się Matka Boża, zapowiadając, że zabierze go do siebie. Cudowny Obraz Matki Bożej w RokitnieSłowa Mancinellego wywołały w Polsce potężny odzew. W kościele w wielkopolskim Rokitnie zawisł obraz Matki Bożej z polskim orłem na piersi. Malarze masowo ten obraz kopiowali. Do dziś kilkanaście takich obrazów wisi w maryjnych sanktuariach w całej Polsce. Najsłynniejsza kopia takiego właśnie obrazu wisi w Licheniu. Królową Polski zaczęli nazywać Maryję paulini z Jasnej Góry. Już w 1642 roku paulin Dionizy Łobżyński mówił, że Maryja jest „Królową Polski, Patronką bitnego narodu, Patronką naszą, Królową Jasnogórską, Królową niebieską, Panią naszą dziedziczną”. W 1656 roku król Jan Kazimierz w lwowskiej katedrze uroczyście uznał Matkę Bożą za Królową Polski. Stało się to w czasie potopu, już po zwycięskiej obronie Jasnej Góry przed Szwedami. Jednak to nie Jan Kazimierz wymyślił, że Polskę należy oddać Maryi. Ten pomysł dojrzewał już wcześniej przez prawie pół wieku. A przekazał go Polakom włoski ksiądz, prawie zupełnie dzisiaj zapomniany w Polsce. Śluby Jana Kazimierza, Jan Matejko

**** To sama Maryja chciała, by nazywać Ją „Królową Polski” – powiedział ks. Paweł Rytel-Andrianik, rzecznik Konferencji Episkopatu Polski, nawiązując do objawień maryjnych z 1608 roku oraz przypadającej 3 maja Uroczystości NMP Królowej Polski. Jej główne obchody będą miały miejsce na Jasnej Górze z udziałem biskupów.
3 maja Kościół katolicki w Polsce obchodzi Uroczystość Najświętszej Maryi Panny Królowej Polski. Rzecznik Episkopatu, mówiąc o Maryi, jako Królowej Polski, nawiązał do kazania wygłoszonego przez abp. Stanisława Gądeckiego, przewodniczącego Konferencji Episkopatu Polski na Jasnej Górze 3 maja 2017 roku. Abp Gądecki przywołał wówczas słowa Matki Bożej wypowiedziane w 1608 roku do włoskiego jezuity o. Juliusza Mancinelliego podczas prywatnych objawień. „Dlaczego nie nazywasz Mnie Królową Polski? Ja to królestwo bardzo umiłowałam i wielkie rzeczy dla niego zamierzam, ponieważ osobliwą miłością do Mnie płoną jego synowie” – mówiła Matka Boża. Odtąd jezuita modlił się słowami: „Maryjo, Królowo Polski, módl się za nami”. Wiadomość o tym, że to sama Maryja chciała, by nazywać Ją „Królową Polski” rozpowszechnili polscy jezuici. Król Jan Kazimierz, słysząc o objawieniach, powierzył Maryi obronę kraju przed najeźdźcami, a gdy Szwedzi wycofali się ze Lwowa, przed obrazem Matki Bożej Łaskawej 1 kwietnia 1656 roku – złożył śluby. „Autorem lwowskich ślubów był Andrzej Bobola, przyszły święty” – przypomniał ks. Rytel-Andrianik. „Wielcy polscy święci szczególnie umiłowali Maryję i oddawali Jej cześć. A ona – Maryja Królowa Polski – od wieków opiekowała się i nadal opiekuje się Polską i Polakami” – powiedział. Uroczystość Najświętszej Maryi Panny Królowej Polski jest obchodzone w Polsce oficjalnie od 1923 r., kiedy to papież Pius XI w 1923 roku na prośbę polskich biskupów zatwierdził święto Maryi Królowej Polski na dzień 3 maja. Jako datę zaproponowano dzień 3 maja, na pamiątkę pierwszej polskiej konstytucji, która realizowała część ślubowania króla Jana Kazimierza. Jednak już papież Pius X w 1908 r. zezwolił na wpisanie wezwania „Królowo Polski” na stałe do Litanii Loretańskiej. Dzisiaj główne uroczystości ku czci Najświętszej Maryi Panny Królowej Polski odbędą się tradycyjnie na Jasnej Górze. Mszy św. o godz. 12.00 czasu litewskiego będzie przewodniczył i homilię wygłosi abp Stanisław Gądecki, przewodniczący Konferencji Episkopatu Polski. Wypowiedziany zostanie też Milenijny Akt Oddania Polski w Macierzyńską Niewolę Miłości za Wolność Kościoła w Polsce i na świecie autorstwa Prymasa Tysiąclecia kard. Stefana Wyszyńskiego. „To kolejna wielka postać Kościoła, która w pełni zawierzyła się Maryi. Ten Akt zabrzmi szczególnie w czasie, gdy czekamy na beatyfikację jego autora” – powiedział rzecznik Episkopatu. Przed głównym wejściem do Kaplicy Matki Bożej nastąpi odsłonięcie pamiątkowej tablicy z Aktem Oddania Polski w Jej macierzyńską niewolę.

Zadania na 29 kwietnia 2020 r.

Podręcznik str. 36-37.
Karty ćwiczeń str.37-38 (zrobić zdjęcia obu stron ).
Matematyka. Podręcznik str. 62.
Matematyka. Karty ćwiczeń str. 58.

Zadania z religii - 28 kwietnia 2020 r.

Katecheza nr 34, pomocą mogą być krótkie filmiki:

Zadania na 28 kwietnia 2020 r.

Karty ćwiczeń str. 35-36 (sprawdzian należy wykonać samodzielnie w czasie 45 min. i przesłać zdjęcie do godz. 12:00).
Matematyka. Podręcznik str 61.
Matematyka. Karty  ćwiczeń str. 56-57 (sprawdzian każdy uczeń wykonuje samodzielnie w czasie 45 min., przesyłamy zdjęcie do godz. 13:00).

Zadania na 27 kwietnia 2020 r.

Podręcznik str. 34-35.
Karty ćwiczeń str. 33-34 (zrób zdjęcie ćw.1,3,4,5).
Matematyka. Podręcznik str. 60.
Matematyka. Karty ćwiczeń str. 55.
Praca techniczna - Wykonanie pojazdu kosmicznego z papieru i kartonu (mogą być użyte rolki po papierze toaletowym , albo ręcznikach papierowych,
pudełka,papier kolorowy) - może być to rakieta lub jakiś inny pojazd kosmiczny.

Zadania na 24 kwietnia 2020 r. - język angielski

Does he like doing karate?
Zad. 1, str 68
Popatrz na obrazek i odpowiedz na pytanie: Whom can you see in the picture? – Kogo wiedziecie na obrazku?
Posłuchaj i przeczytaj dialog pod obrazkiem i spróbuj go powtórzyć? A następnie wymyśl swoje zagadki – pytania o osoby z obrazków według wzoru i napisz minidialogi tak jak w przykładzie:
A: Does he like……………………………..(nazwa hobby np. rollerblading)?
B: Yes, he does
A: Does he like doing karate?
B: No, he doesn’t
O którą osobę chodzi? 1,2,3 czy 4?
Zapisz takie pytania i odpowiedzi do zeszytu.
Zad. 2 Posłuchaj nagrania z płyty i wskaż odpowiedni obrazek (NA POCZĄTKU BĘDZIE PO KOLEI A POTEM W ZMIENIONEJ KOLEJNOŚCI)  następnie zagraj w grę: wykonuj polecenia tylko wtedy jak usłyszysz Zabadoo says….np Zabadoo says touch your ears (masz dotknąć swoich uszu). Play the gitar – nie robisz nic, ponieważ nie było Zabadoo says….czyli Zabadoo mówi.
Zad. 3 str 69 – sing the song
What can you see in the picture 1? Children running in the park Co widzisz na pierwszym obrazku – Dzieci biegające w parku, Napisz do zeszytu, co robią dzieci na pozostałych obrazkach.
Następnie posłuchaj piosenki a potem zaśpiewaj i odpowiedź na pytania do zeszytu:
What does Mark like doing? Co lubi robić Marek? He likes running in the park.
What does James like doing? He likes………………………………………………………..
What does Paul like doing? He likes………………………………………………………………..
What does Calire like doing? She likes………………………………………………………
What do you like doing at weekend? A TY co lubisz robić w weekendy?
I like………………………………………

Zadania z języka angielskiego na 23 kwietnia 2020 r.

Lekcja – He doesn’t like swimming.
Zad. 1 Popatrz na komiks na stronie 66 i powiedz kogo widzisz. Następnie przeczytaj i posłuchaj historyjki z płyty i dopowiedz na pytania: Does the rabbit like running? Does the rabbit like jumping? Does the rabbit like swimming? Czy znasz zwroty Fantastic! – fantastyczny Amazing! Zdumiewający. Be careful – uważaj! Następnie przeczytaj historyjkę na głos.
Zad. 2 Przyjrzyj się uważnie co Minnie i Pat lubią  a czego nie lubią robić, zapisz zdania do zeszytu:
Np. Minnie likes (lubi)  swimming. Pat doesn’t like (nie lubi) swimming.
Zad. 3
Przeczytaj zdania  1-4 i dopasuj do osób na podstawie tego, co lubią a czego nie np. She likes rollerblading and she likes taking photos. She doesn't like playing computer games – opis pasuje do Grace.
Wykonaj dwie następne strony w zeszycie ćwiczeń.
Wykonane ćwiczenia proszę przesłać na messenger Barbara Pomykała lub na-e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zadania na 23 kwietnia 2020 r.

Podręcznik str.28-31 (naucz się czytać wiersza "Pomnik Kopernika" na piątek w godz. 10-11).
Karty ćwiczeń str.26-28 (zrób zdjęcie ćw.1).
Informatyka temat 26 i ćwiczenia zamieszczone na płycie.

Zadania z religii na 22 kwietnia 2020 r.

Sprawdzian wiadomości:

Imię i nazwisko …………………………………………….

Na podstawie filmików o Mszy Świętej napisz:

Zadanie 1. –- Co oznaczają słowa:

Alba -

Cingulum –

Stuła –

Ornat –

Zadanie 2. Procesja do ołtarza oznacza, że ………………………………………….

Zadanie 3. Uklęknięcie na prawe kolano oznacza ……………………………………..

…………………………………………………………………………………………..

Zadanie 4. Słowo Tabernakulum oznacza –

Zadanie 5. – Przez pocałunek ołtarza kapłan zaczyna …………………………………

…………………………………………………………………………………………

Zadanie 6. – Ambona to …………………………………………….

Zadanie 7. – Bijemy się w piersi podczas Aktu pokuty - ………….(ile) razy

Grzeszymy:

-

-

-

-

Zadanie 8. - Kolekta to modlitwa zbierająca …………………………………………

…………………………………………………………………………………………

Zadanie 8. – Chwała na wysokości Bogu to ……………. starochrześcijański (wpisz poprawną odpowiedź – HYMN, PIEŚŃ, PSALM, MODLITWA)

Zadanie 9. Czy milczenie jest modlitwą? – podkreśl odpowiedź – TAK ……NIE

Zadanie 10 – AMEN – oznacza…………………………………………….

 

Wszystkie pytania dotyczą części Mszy Świętej nazywanej - ………………………….

…………………………………………………………………………………………..

Proszę przesłać na messenger zdjęcie z zeszytu luba na e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zadania na 22 kwietnia 2020 r.

Podręcznik str.26-27.
Karty ćwiczeń str.24-25 (zrób zdjęcia ćw. 4,5,6,7).
Matematyka. Podręcznik str.58-59.
Matematyka. Karty ćwiczeń str.54.


Telegram od pedagoga szkolnego na 21 kwietnia 2020 r.

Witam Was serdecznie. Za oknem coraz cieplej i zapewne już więcej czasu spędzacie na zabawie przed swoim domem. Niektóre zabawy z piłką, z kołem hola-hop, z samochodem czy innymi większymi zabawkami warto robić na powietrzu. Możecie rzucać piłką przed siebie i liczyć krokami albo stopami jaką uzyskacie odległość. Największą odległość zapisać na kartce, a potem porównać wyniki z kolejnych dni i zobaczycie, w którym dniu tygodnia wynik był najlepszy.

Zabawa z hola-hop może być tradycyjna, ale można też wykorzystać hola-hop do rzucania na odległość, puszczania na odległość do siebie, jeśli w domu jest rodzeństwo lub do rodziców, jeśli zechcą się trochę z wami zabawić.

Można umocować przy bezpiecznej ścianie (bez kona) koło i rzucać do niego piłką jak do kosza przy koszykówce, można też ćwiczyć grę w piłkę nożną, gdy ktoś ma większą działkę przy domu.

Większe zabawki - samochody dla chłopców mogą służyć do zabawy – zawody na autostradzie lub zabawa w przewożenie różnych ładunków, które sami wymyślicie. Dziewczynki mogą mieć zabawy ze swymi lalkami lub maskotkami, którym można wymyślać domki, wakacje, wyprawę na poszukiwanie zaginionego skarbu.

Wiem że dzieci w waszym wielu mają bardzo ciekawe zabawy przy użyciu prostych przedmiotów, które zmieniają swoje role i mają nowe znaczenie, takie, jakie im nadacie.

Życzę ciekawych pomysłów, a jak się spotkamy to opowiecie o waszych zabawach podwórkowych.

Strona WWW.mocniwduch/live każdego dnia nadal dzieła w godz. 11.00 – 12.30. Zachęcam do skorzystania z różnych ciekawych propozycji.

Zadania z religii na 21 kwietnia 2020 r.
Poproś Dorosłego, aby pokazał Ci obraz Jezusa Miłosiernego, opowiedział o Święcie Miłosierdzia Bożego i św. Faustynie, jeśli masz możliwość pokoloruj obrazek. Jeśli nie możesz wydrukować obrazka, narysuj według wzoru samodzielnie.
 
Zadania na 21 kwietnia 2020 r.
Podręcznik str.24-25.
Karty ćwiczeń str.22-23 (zrób zdjęcie ćw.2,3,4,5).
Matematyka.Podręcznik str.57.
Matematyka. Karty ćwiczeń str.53.
Zadania na 20 kwietnia 2020 r.
Podręcznik str.20-23.
Karty ćwiczeń str.19-21(zrób zdjęcie ćw.3,4,6,7,8).
Matematyka.Podręcznik str.56.
Matematyka.Karty ćwiczeń str.52.
Plastyka- "Malowanie sceny z własnego życia" (każdy wybiera sobie dowolną scenę jaką chce przedstawić) - malujemy farbami.
Zadania na 17 kwietnia 2020 r. - język angielski
Topic – Let’s play – podręcznik str. 64.
 
Przed wysłuchaniem historyjki odpowiedz na pytanie Whom can you? Kogo widzisz?
 
Następnie posłuchaj i prześledź historyjkę w podręczniku.
 
Odpowiedz na pytania?
 
What does Anna like doing? – Co lubi robić Anna?
 
Co znaczą zwroty: Hello, Come in! Look! That’s fantastic!
 
Posłuchaj historyjki jeszcze raz a następnie przeczytaj na głos.
 
Odczytaj imiona ze strony 65. Amy, Alfie, Libby i Toby, zapisz je do zeszytu, posłuchaj nagrania z płyty, na którym dowiesz się, czego dzieci nie lubią robić i na tej podstawie zdecyduj do kogo należą pokoje, odpowiedzi zapisz do zeszytu.
 
 
 
Uszereguj zainteresowania od 1 do 6 ze strony 62, zaczynając od tego, które najbardziej lubisz do najmniej lubianych i zapisz do zeszytu.
 
Dokończ zdania:
 
My Mum likes…………………….
 
My Dad likes………………………….
 
My brother/sister likes………………………………
 
My grandma likes………………………………………
 
My grandpa likes……………………………………..
 
My aunt likes…………………………………………
 
My uncle likes…………………………………………
 
My cousin likes……………………………………….
 
My friend likes…………………………………………
 
Zadania na 17 kwietnia 2020 r.
Podręcznik str. 18-19.
Karty ćwiczeń str.17-18 (zrób zdjęcie ćw. 4 i 5).
Informatyka temat 25 i ćwiczenia zamieszczone na płycie .
Plastyka. Wykonaj dowolną techniką projekt swojego domu (prześlij zdjęcie).
JĘZYK ANGIELSKI - 16 kwietnia 2020 r.
Lekcja: Hobbies
Zad. 1 podręcznik str. 62
Posłuchaj nagrania z płyty dołączonej do podręcznika i wskaż odpowiednie obrazek.
Następnie posłuchaj nagrania z płyty i odpowiedź na pytania, co lubią robić dzieci:
Np. What does Emma like doing? – Co lubi robić Emma?
Playing basketball – Grać w koszykówkę
Zad. 2
Posłuchaj i powiedz wierszyk i podkreśl wszystkiego nazwy hobby i zapisz je do zeszytu pod lekcją.
Zad. 3
Posłuchaj nagrania z płyty  i dopasuj osoby do hobby, czyli co mama, tata, dziadek i babcia lubią robić.
Wykonaj dwie pierwsze strony z unitu 6 w zeszycie ćwiczeń.
 Zadania na 16 kwietnia 2020 r.
Podręcznik str. 16-17 (naucz się czytać wiersza "Dzieci świata"na piątek godz. 10-11).
Karty ćwiczeń str. 15-16 (zrób zdjęcie ćw.1).
Matematyka.Podręcznik str.55.
Matematyka. Karty ćwiczeń str.51.
Religia - 15 kwietnia 2020 r.
Katecheza 41, praca na ocenę - namaluj Swoje Święta Wielkanocne, termin nadsyłania prac - 20.04. Prace nadsyłamy na adres email:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub messengerem.
Zadania na środę 15 kwietnia 2020 r.
Podręcznik str. 14-15.
Karty ćwiczeń str. 13-14 (zrób zdjęcie ćw. 3).
Matematyka. Podręcznik str. 54.
Matematyka. Karty ćwiczeń str. 50.
Religia - 8 kwietnia 2020 r.

Katecheza 40 dla chętnych krzyżówka.

Zadania na 8 kwietnia 2020 r.

Praca plastyczna " Koszyczek wielkanocny" - wykonaj dowolną techniką używając różnych materiałów (proszę o przesłanie prac ).
Przeczytaj słowa piosenki pt. "Wesołe pisanki " (Karty ćwiczeń cz.3 str.96 ).
Wpisz nazwę piosenki w Google i posłuchaj jej wykonania na YouTube , a następnie zaśpiewaj razem z wykonawcą .
Zdrowych i radosnych Świąt Wielkanocnych dla wszystkich wychowanków
i ich rodzin -wychowawczyni Dorota Ciecierska.

SKO

Szanowni Państwo,

SKO przyjmuje zmienioną formę wynikającą z zamknięcia szkół z powodu kwarantanny. Możecie Państwo sami wpłacać pieniądze na konta swoich dzieci jako przelew, istnieją dwie możliwości:

  • numery kont i wszystkie dane otrzymali państwo w październiku w kopertach, każde dziecko ma indywidualny rachunek. Jeśli ktoś zgubił nr konta proszę o kontakt Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Istnieje też możliwość wpłacenia środków na konto ogólne z którego są rozdzielane na poszczególne rachunki dzieci, w tytule należy wpisać imię i nazwisko dziecka

SKO KONTO DLA SZKOŁY

Numer rachunku 69 1020 4317 0000 5902 0480 5042

 Niezależnie od wybranej formy proszę aby w książeczkach oszczędnościowych odnotować datę wpłaty i kwotę, jeśli wybrali państwo opcję 1 również podpis.

 Edyta Lipińska

TELEGRAM OD PEDAGOGA SZKOLNEGO

Witam Was ponownie jeszcze przed świętami Wielkanocy. W tym roku będą inne, bo zostajemy w domu. Ale można je ubogacić swoją twórczością, robiąc pisankę wielkanocną w małym koszyku na nasz stół świąteczny. Poproście pod koniec tygodnia o ugotowanie jajka, może nawet dwóch na twardo, a potem możecie na nim nakleić różne małe elementy z papieru kolorowego, aby je przyozdobić według własnego pomysłu, można też wzorki pomalować mazakami, tylko uważnie, aby się nie starły. Koszyczek z kartonu technicznego lub z papieru pomoże zrobić ktoś dorosły lub sami, pomagając sobie propozycjami w Internecie np. http://maluchwdomu.pl/2017/02/jak-zrobic-koszyczek-z-tektury.html   ( wprawdzie wzór jest dla maluchów, więc  tym bardziej wy sobie z nim poradzicie)

Zachęcam Was też do pomalowania  - kredkami lub akwarelami jakiegoś obrazka, który będzie przypominał o wydarzeniach z Wielkiego Tygodnia, można je znaleźć w Internecie  i wydrukować. Zachęcam do posłuchania o tych wydarzeniach podczas programów przygotowanych dla Was i pokazywanych na stronie WWW.mocniwduch/live każdego dnia w godz. 11.00 – 12.30.

Jak grę sprawnościową - można ćwiczyć rzucanie małą piłeczką do kosza z różnej odległości i zbieranie punktów, a potem sprawdzenie, w którym dniu były najlepsze wyniki. Udanych zawodów.

Religia - 7 kwietnia 2020 r.

Katecheza 39,Dobrych Świąt!

Zadania na 7 kwietnia 2020 r.
Podręcznik str. 12-13.
Karty ćwiczeń str. 11-12 (zrób zdjęcie ćw. 2 i 5 ).
Matematyka. Podręcznik str. 53.
Matematyka. Karty ćwiczeń str. 48-49.
 
TELEGRAM OD PEDAGOGA

Najchętniej lubicie się bawić w różne zabawy w domu, albo na własnym podwórku, gdy jest ładna pogoda. Wiele zabaw tematycznych potraficie sami wymyślić i tego wam gratuluję – one rozwijają waszą wyobraźnię, poprawiają czasem sprawność fizyczną, waszą spostrzegawczość, lub koncentrację, gdy dłużej obserwujecie domowe zwierzęta.

Warto podejmować także takie zabawy, które przy okazji połączone są z uczeniem, np. ktoś mówi pierwszą sylabę, a wy dopowiadacie różne słowa, które się tak zaczynają i je zapisujecie, a potem liczycie ile wyrazów udało się wymyśleć. Podobna zabawa z sylabami na zasadzie gry ”Domino”,  czyli do wyrazu należy dodać taki, jaki ma taką samą sylabę, na jaką skończył się poprzedni, np. kolega – gapa – parasol . Ciekawe jak długi ciąg uda się ułożyć.

Liczenie też można ćwiczyć np. z użyciem zakrętek, drobnych kamyków i wykonywać różne działania. Proponuję krótki filmik, w którym pani podpowiada jak ćwiczyć tabliczkę mnożenia

Sprytny sposób na tabliczkę mnożenia

https://www.youtube.com/watch?v=73o_6T0mpUk  jak zapamiętać tabliczkę mnożenia

Zadania na 6 kwietnia 2020 r.
 
Podręcznik str. 10-11 (na podst. tekstów i zdjęć omów rozwój różnych organizmów ).
Karty ćwiczeń str. 9-10 (zrób zdjęcie ćw. 3 s. 10 i prześlij ).
Matematyka . Podręcznik str.52.
Matematyka . Karty ćwiczeń str. 46-47.
 
 JĘZYK ANGIELSKI
Lekcja : Easter
1) Podpisz obrazki na karcie pracy, w razie potrzeby użyj słownika.
2) Dopasuj części zdań (zadanie dodatkowe - dla chętnych).
3) Zakreśl słówka z ćwiczenia 1.
4) Narysuj i pokoloruj pisankę, napisz coś o niej.
 
Zadania na 3 kwietnia 2020 r. - piątek
Podręcznik str. 8-9 (z tych stron wybieramy czytankę lub wiersz do nauki czytania - na poniedziałek od godz. 10.00 do 11.30).
Karty ćwiczeń str. 5-8.
Plastyka. Projektowanie i wykonanie okładki do baśni "Brzydkie kaczątko " z dowolnych materiałów plastycznych.Proszę przesłać prace.
 
JĘZYK ANGIELSKI - czwartek 2 kwietnia 2020 r.
Lekcja: Comic Relief
Obejrzyj film  https://www.youtube.com/watch?v=9R5Qe-Pmhuc i postaraj się zrozumieć, co dzieci mówią o Red Nose Day jest to znana w Wielkiej Brytanii akcja charytatywna organizowana przez Comic Relief.
Następnie wykonaj zadania:
1) What Colour is it? - Połącz kolory z rzeczami.
Which colour is left? - Jaki kolor został?
2) Połącz słówka z obrazkami, użyj słownika angielsko - polskiego jeśli to konieczne. Which word is left? Jakie słówko zostało?
3) Wybierz rzeczy, które ludzie zakładają na tą akcję charytatywną?
Religia - czwartek 2 kwietnia 2020 r.
 Proszę obejrzeć podane strony i fragment filmu animowanego o wjeździe Pana Jezusa do Jerozolimy
 
 
 
Czwartek - 2 kwietnia 2020 r.
Podręcznik str. 4-5 część 4.
Karty pracy str. 3-4.
Matematyka . Podręcznik str.51.
Matematyka . Karty ćwiczeń str.45.
Informatyka - lekcja 24.
 
Środa - 1 kwietnia 2020 r.
Podręcznik str. 98.
Karty pracy str. 91.
Matematyka. Podręcznik str. 50.
Matematyka. Karty ćwiczeń str. 44.
 
Wtorek - 31 marca 2020 r.
Karty ćwiczeń do polskiego str. 89-90 ( sprawdzian - uczniowie mają 45min. na wykonanie ćwiczeń ). Proszę o przesłanie zdjęć prac.
Matematyka. Podręcznik str. 25 ( dochodzi nowy rząd - rząd tysięcy ).
Matematyka. Karty ćwiczeń str. 43 (kartoniki z cyframi proszę zachować w kopercie ).
 
RELIGIA - 31 marca 2020 r. - wtorek
Katecheza 32, str. 72 w podręczniku. Pomocą do tej katechezy będzie obejrzenie na YouTube  - przypowieści o Zacheuszu https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=przypowie%C5%9B%C4%87+o+zacheuszu+dla+dzieciu .
Proszę obejrzeć odcinki 1-3 Przewodnik po Mszy Świętej
 Proszę zapisać i zapamiętać wszystkie pojęcia pokazujące się na paskach w trakcie odcinków. 
Poniedziałek - 30 marca 2020 r.
Podręcznik str. 96-97.
Karty ćwiczeń str. 87-88.
Matematyka . Podręcznik str. 48 ( proszę wykonać razem z uczniem ) .
Matematyka. Karty ćw. str. 41-42 (uczeń wykonuje samodzielnie - jest to sprawdzenie zdobytej wiedzy . Czas wykonania - 40 min.) . Zdjęcia sprawdzianu proszę przesłać przy użyciu MMS lub e-mail.
 
Piątek, 27 marca 2020 r. - dotyczy języka angielskiego!
Pani Basia prosi o zdjęcie projektów z języka angielskiego. What I eat, który był do zrobienia na pierwszych zajęciach oraz zdjęcie rozwiązania zadań z czwartku. Można przesłać na email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.lub na messenger Barbara Pomykała
 
Piątek, 27 marca 2020 r.
Temat:Projektowanie ubrania.
Uczniowie wcielają się w role projektantów mody.Projektują elegancki strój szkolny dla chłopca lub dziewczynki.Prace wykonują techniką kolażu -wykorzystując różne materiały.
Proszę zrobić zdjęcie pracy i wysłać MMS na mój numer tel. 888600627
 
JĘZYK ANGIELSKI - czwartek 26 marca 2020 r.
 Lekcja: I like going out.
Instrukcja:
Najpierw zrób preparation i dopasuj słówka do obrazków.
Następnie wysłuchaj nagrania i wykonaj poniższe ćwiczenia z karty pracy:
1)Podpisz obrazki.
2) Zakreśl prawidłową odpowiedź.
3) Ułóż zdania z rozsypanki.
4) Narysuj i napisz o tym co lubisz robić a czego nie.
W załączniku przesyłam również skrypt wierszyka.
 
 
 
Jeśli nie możecie wykonać jakiegoś ćwiczenia napiszcie do pani maila: barbarapomykałTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
lub skontaktujcie się z panią na Faceboku lub przez  messenger. Pani musi wiedzieć jak sobie radzice. Piszcie.
 
RELIGIA 23 marca 2020 r.
Bardzo proszę o odszukanie tekstu KORONKI DO MIŁOSIERDZIA BOŻEGO i odmówienie jej raz w tym tygodniu z dorosłym.
Proszę uzupełnić krzyż i odesłać go na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 30 marca 2020 - na karcie proszę wpisać imię i nazwisko, klasę i datę odmówienie KORONKI - JEST TO PRACA NA OCENĘ Jeśli bedzie problem z wydrukowaniem obrazka proszę o narysowanie Krzyża w zeszytach.

 
23 marca 2020 r.- na kilka dni obowiązują te zadania.
Podręcznik od str. 84 do 95. Karty ćwiczeń od str. 76 do 86.
Matematyka. Podręcznik od str. 43 do 47 (jedno wybrane zadanie z każdego nowego tematu rozwiązujemy w zeszycie).
Matematyka. Karty ćwiczeń od str. 34 do 40.
Informatyka 2 tematy - temat 22 i 23 (zapoznać się z treściami tematycznymi w podręczniku i wykonać ćwiczenia zamieszczone na płycie ).

KATECHEZA - 20 marca 2020 r.

Proszę, aby dzieci uzupełniły w dowolnym czasie następujące katechezy w ćwiczeniówkach - nr 30 i 31. Przypominam o douczeniu się pacierza na zaliczenie do I komunii Świętej  

Dziękuję

Anna Dołębska

Materiały do nauki w domu - język angielski - 17 marca 2020 r.

Klasa III ma za zadanie wykonać następujące ćwiczenia:

1) Podpisać obrazki wykorzystując słówka z ramki oraz słownik.

2) Podzielić słówka na 5 kategorii: warzywa. owoce, mięso, słodycze i napoje

3)Napisać zadania o tym, co znajduje się w lodówce

4)Napisać zdania o tym co ci ludzie zazwyczaj jedzą na śniadanie, obiad, kolację

5) Wykonać projekt  "What I eat" o tym co ty zazwyczaj jesz/lubisz jeść na śniadanie obiad i kolację e.g I usually have.....for....My favourite food is......I like/love....Idon't like/Ihate......  ......is/are(not)very healthy (zdrowe).

 

W razie pytań proszę się kontaktować na Facebooku lub mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Materiały do nauki w domu - matematyka - 16 marca 2020 r.

Proszę, aby uczniowie przerobili z edukacji mateamtycznej 4 najbliższe teamty w podręczniku i zrobili w ćwiczeniówkach ćwiczenia przewidziane dla tych teamtów.

Materiały do nauki w domu - język polski - 16 marca 2020 r.

Proszę ,aby uczniowie przerobili 5 kolejnych tematów z podręcznika oraz zrobili ćwiczenia w zeszycie ćwiczeń.

W przypadku niejasności i pytań proszę o kontakt telefoniczny z wychowawczynią p. Dorotą Ciecierską lub z p. Wicedyrektor Agata Paluch - telefon 662033254.

Materiały będą pojawiać się sukcesywnie. Proszę o częste sprawdzanie informacji opublikowanych na stronie interenetowej szkoły.